Зміни ринку Mental Health з початку війни
В Україні про Mental Health, як напрямок керування людськими ресурсами і фундамент успіху будь-якої компанії, заговорили з початком «карантинних» часів. В Америці та Європі турбота про ментальне здоров’я співробітників — це звична практика для корпоративної культури.
У дослідженні взяли участь 57 великих українських компаній з різних галузей економіки. Майже половина організацій, залучених до опитувань, має штатну чисельність понад 1 000 співробітників. Проект продемонстрував як український бізнес зміг встояти на тлі викликів пандемії COVID-19 і показав перспективи на майбутнє.
Війна в Україні стала черговим викликом для кожної людини і бізнесу в цілому. Проте, дорожня карта для ефективних дій у екстремальних ситуаціях вже, частково, напрацьована, топ-менеджери компаній бачать доцільність запровадження програм ментального здоров’я, а отже і вибудовують відповідні стратегії розвитку в напрямку сприяння добробуту співробітників навіть у воєнний час.
Як відреагували компанії, які працювали над проєктами Mental Health до нападу росії
Як зараз змінилися запити та очікування компаній від сервісу ментального здоров’я
Компанії реорганізували свої програми психологічної підтримки з урахуванням нових обставин
Нові виклики для постачальників сервісів Mental Health
Війна та ставлення людей до ментального здоров’я
Бізнес змінив ставлення до підтримки ментального здоров’я працівників
Бізнес змінив ставлення до підтримки ментального здоров’я працівників
Найчастіші запити до психологів
Майбутнє ринку психологічних послуг для бізнесу